Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, July 4, 2012

nisfu syaaban


salam nisfu syaaban 
maka tertutuplah buku lama dan diangkat ke langit 
diberi pula buku baru untuk dicatat sehingga tahun depan 
buku lama akan ditimbang apabila di akhirat nanti 

um 
sebaknya aku ya allah 
buku aku tahun ni sangat buruk 
adakah dosa aku lebih banyak dari pahala 
serius aku takut 

ya allah 
permudahkanlah kehidupan aku selepas ini 
berikanlah aku kesihatan yang baik 
bukakanlah pintu rezeki kepadaku 
kuatkan lahh imanku ya allah 
panjangkanlah umurku untuk memperbaiki diriku kearah yang lebih baik 

tahun lepas aku sambut malam nisfu di surau bersama bekas majikan 
tahun ini hanya di rumah . aku hargai apa yang aku dapat tahun lepas 
sekurang kurangnya aku dapat belajar 

ya allah 
engkau berkatilah hidup bekas majikanku itu 
senangkanlah mereka 
mereka layan aku sangat baik 
dan aku ta kan lupakan jasa mereka 
amin 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)