Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, June 17, 2012

steamboat


entry ni pasal steamboat pulak 
lepas balik dari bukit merah kami shoot penang 
agak dalam pukul 7 , shoot balik alor setar pulak 
hantar KD dengan pojan balik rumah 
pastu terus tunggu jan dengan famy kat menara 
sebab memang dah plan nak makan kat situ 

lama sungguh menunggu 
dah pukul 9 pon ta muncul muncul lagi 
famy baru sampai dari KL , yang jan tu pulak baru nak mandi lah apa lah 
tadi awal awal tamau buat . haish 
oleh sebab niat ikhlas depa dua . kami sabar menanti 
janji kena tuntut beb . haha . gagah ! 

bila depa dua dah sampai , ta jadi pulak makan makan dekat situ 
sebab ada majlis apa benda tah 
jan cadangkan red village 
shoot lah kat situ pulak . nasib baik ada tempat untuk kami 
banyak gelak jugak malam tu 
dengan ta mandinya , masam masam jumpa orang 
haha . ligan masa ! penat satu hari berjalan saja . tapi best 
agak dalam pukul 11 baru balik rumah 

terima kasih pada yang membelanja 
semoga allah swt memurahkan rezeki anda 
amin amin amin 


famy malu 
jan pulak suka suka kena kann orang . haha 
dah memang perangai dia macam tu 

okey , peluang kedua 
gaya saya ja yang ta berubah . semangat membakar ayam 
haha . tah apa apa 

ehem 
ada masa nanti kita lepak lagi naa 
sorry jan muka hang tadak 
haha 

kbye kbye kbye 
: )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)