Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, June 5, 2012

sorry . um um


um um um 
hilang sorang kawan 
saya harap dia ingat saya 
memang saya suka berkawan dengan dia 
dia ta pernah fikir negatif 
saya pernah mengadu masalah saya 
nasihat dia semua positif . lansung ta menghasut saya apa pon 
memang sangat lain dengan orang lain 
tiap tiap pagi dia akan wish kata kata semangat dari sejak mula saya kenal dia 
sedih la jugak bila dah tada orang nak merapu dengan saya dah 

' wawa tengah potong bawang ' 
um um um 

sekarang saya dah ta dapat nak contact dia lagi 
kesian dia yang tatau apa apa 
dia pernah masuk blog saya . saya harap dia baca semua ni 

famy , 
syaheed ada bagitau aku apa yang hang pesan 
hang jangan marah aku naa . tatau napa aku rasa bersalah sangat 
nampak aku macam pentingkan diri ja kan 
aku tersepit tengah tengah 
aku tetap anggap hang kawan aku 
bila dah jadi macam ni 
aku dah jadi segan sangat nak jumpa hang 

hm 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)