Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, June 25, 2012

semoga bahagia geng !


tadi kawan dia tegur saya dalam fb 
kawan dia terlepas cakap yang dia ada gf baru 
baru ta baru sangat la , dah lama jugak kot 
dia cakap yang ni nampak serius 
haha . kenapa kena bagitau saya semua ni 
biarlah depa . semua orang nak happy ja dalam dunia ni 
mana ada orang nak murung , bersedih saja kann 
haha . dah pilihan dia yang tu 

saya ta rasa dia bukak blog saya lagi 
tapi buat apa nak bermusuh 
saya ta benci sapa sapa pon 
walaupun dia ta baca , saya tetap nak wish 

SEMOGA BAHAGIA ! 
jangan main main lagi naa 
dulu dulu tapa la
orang dulu semua baik baik 
haha . blablabla . tatau nak kata apa 
kbye kbye kbye 

serius ikhlas dari hati nurul wahida 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)