Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, June 8, 2012

rezeki


alhamdulillah 
selepas saya upload gambar design design saya kat facebook 
ramai yang berkenan 
akan datang dah ada orang deal dengan saya 
insyallah kalau rezeki saya 
ni design yang latest 


dan yang terbaru pasal jahit manik 
dah ada orang nak tempah 
wow . terharunya saya 
dulu saya mana suka menjahit pon 
sejak dua menjak ni rezeki menjadi jadi . syukur sangat sangat 
bawah ni design untuk mak saya 
mak nak yang simple simple ja . nanti ta sesuai dengan umur katanya 


kalau anda berminat nak design apa pon atau nak tempah apa pon 
boleh cari saya kat 
facebook - klik sini . twitter - klik sini 
atau tinggalkan pesanan kat chatbox comel berwarna pink sebelah ni 
terima kasih 


:) 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)