Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, June 4, 2012

oh isnin


isnin . 4 jun 2012 . 9:21pm 

kosong 
saya pon tatau apa dalam kepala saya 
kalau anda baca apa dalam twitter saya 
itulah benda paling jujur saya bagitau 
saya dah ta boleh ceritakan kat sini . kat sini dah ramai stalker 
yang sangat ambik berat tentang hidup saya dengan cara yang salah 

* * * 

pasangan hidup 
bahagianya kalau dah ada kann 
hm . saya selalu berangan nak pasangan saya macam ni : 

saya nak pasangan yang dekat dengan saya 
saya nak pasangan saya temankan saya bila saya memerlukan 
saya nak pasangan saya macam orang lain , keluar hujung minggu 
ceriakan hati yang dah stress selama seminggu bekerja 
saya suka pasangan saya gila gila 
 saya suka bergelak dan pasangan saya harus pandai buat lawak 
dan yang penting sekali 
saya nak pasangan yang jujur dengan saya 

sebenarnya bukan saya nak sangat habiskan duit 
pergi melancong sana sini semata mata nak luangkan masa bersama 
setakat lepak tepi longkang 
cerita apa yang dah berlaku satu hari pon dah boleh buat saya bahagia 
janji dia ada masa bersama saya 

saya boleh bertolak ansur dalam apa hal pon 
saya bukanlah jenis yang bertindak tanpa berfikir 
dan saya bukan lahh jenis marah memaki hamun 
sebesar mana pon masalah 
kalau kita lari dari masalah , masalah tu akan memakan diri kita 
cara terbaik , selesaikan masalah tu dan hati akan tenang 


nuown 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)