Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, June 23, 2012

nak rehat !


jumaat . 22 jun 2012 . 11.27 malam 
sakitnya belakang 
rasa macam ta cukup rehat 

hari khamis 
masuk kerja 8.30 pagi sampai ke petang duduk atas lantai 
kena siapkan jugak untuk program berbasikal 
sepatutnya khamis tu halfday 
sebab tu saya puasa 
nanti balik rumah boleh lena terus 
wuwuwu . tapi angan angan ja 
tengok tengok kena kerja lagi teruk dari hari biasa 
kena bukak puasa kat office . bos belanja . syukur ada jugak rezeki 
malam tu balik dalam pukul 9.30 malam 
lansung ta keluar office 
makanan pon ada orang belikan 
dah sampai rumah malam tu . mandi mandi terus tidoq 

hari jumaat 
pagi pagi aswad dah ketuk pintu bilik 
apa lagi la pulak . belakang badan memang sakit sangat 
tapi disebabkan dah berjanji dengan aswad nak pi penang 
terpaksa la gagahkan diri bangun 
malas betul la 
rasanya saya dah malas nak ke penang 
yalah , tempat tu kan banyak kenangan . malas pulak nak ingat 
tapi sejak dua menjak ni rajin pulak pi sana . haish ! 
ahh . lupakan la pasal tu 
dah sampai sana , terus pi komtar 
tujuan pi sana nak beli camera ja pon 
adakah ini . jeng jeng jeng ! 
deposit dulu . barang kemudian 
dah setel semua . lepak kat KFC komtar sat 
pastu aswad jumpa kawan dia 
sembang sembang bla bla bla pastu balik 
tu pon sampai rumah dekat pukul 6.00 petang 
mengantuk sangat sangat 
malamnya pulak dinner dengan family celebrate birthday aswad 
birthday dia sepatutnya kelmarin 21 jun 
terlewat satu hari sebab kelmarin abah outstation kat KL 
pagi tadi baru sampai alor setar 

muka budak lapaq 
bila pikir balik , satu hari ni asyik makan ayam ja 
tengahari KFC , malamnya chicken chop 
dah serupa musang . jemm ! 
adoila . esok pulak kerja . malasnya 

si ikie tu sejak dua menjak ni kann 
suka sangat dok perli perli saya kat facebook 
haha . lawak pon ada bila baca ayat ayat dia tu . past is past laa 
cewah ! konon 

kbye kbye kbye 

:)



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)