Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, June 14, 2012

malu malu malu


khamis . 14 jun 2012 . 9.30 malam 

tangan rasa nak tercabut 
dok mengepit button badge 3k 
nasib baik buat ramai ramai 
kalau dak memang tercabut sungguh tangan ni 

kejadian ta boleh nak lupa harini 
TERKURUNG DALAM TOILET 
bila nak bukak pintu , selak pintu tu patah . so , ta boleh nak tarik 
sungguh sungguh saya jerit panggil syaheed 
siap tendang , ketuk kuat kuat 
dia lansung ta dengar 
saya tatau berapa lama saya dalam toilet tu 
depa ta sedar ka kehilangan saya ? haha . buat macam orang penting 
nasiblah JAN (bukan nama sebenar) dengar 
adoi . kenapa dia yang dengar . kenapa bukan syaheed 
memalukan sungguh ! 
bila tanya syaheed , dia ingat saya cirit . haha . ngek ! 

esok jumaat 
yeay ! bukit merah sedang menunggu 
syaheed lagi semangat . awal awal dia dah beli sunblock 
hehe . saya rasa bukan syaheed ja semangat 
semua orang semangat !
seminggu ni memang bz sangat 
esoklah masa nak bersuka ria 
pastu ada pulak yang berjanji nak belanja steamboat kat menara 
wow . sukanya 


: )


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)