Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, June 6, 2012

empat perenggan


haha 
lawak ja life saya minggu ni . penuh drama 
nasib baik saya ta berharap sangat 
sebab saya dah boleh hafal apa akan jadi 
serius saya dah malas nak cakap banyak pasal hal ni 
nanti saya sakit hati sebab saya tada lansung niat nak mainkan orang 
dan orang senang senang mainkan saya 
tapa . saya tetap pegang kata kata saya dari dulu sampai sekarang 
' biar orang buat kita nurul , jangan kita yang buat orang ' 
jangan risau . saya ta kann membalas 

petang tadi lepas balik dari setelkan masalah 
saya terjumpa seseorang 
dah nak dekat setahun saya ta nampak dia 
lelaki tu dalam kereta , dia duduk disebelah pemandu 
dia usha lain macam sambil tersenyum 
bila saya ingat ingat balik , baru perasan sapa dia lelaki tu 
bila dia dah senyum . saya pon senyum lahh balik 
satu ja nak komen . nampak makin hensem 
haha

ada satu lagi masalah 
bukit merah atau tambun . arghh ! 
haha . minggu depan wehh . kalut sungguh perempuan ni 
ha laa , kepala berserabut kot 
teringin sungguh nak menjerit kuat kuat dengan nada kurang sopan 
sebelum ni pi holiday kat mall mall ja 
mana boleh nak jerit jerit 
ta pasal kena cop perempuan kurang cerdik . er tamau !
sebelum ni saya ada cadangkan bbq malam malam kat pantai 
depa kata saya romantik sangat lah pulak 
aiseh . adakah saya jenis yang selalu dalam mood romantik 
hahaha . geli pulak ! 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)