Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, June 9, 2012

..


aku memang ta boleh nak sabar lagi 
aku dah bagi dia hak memilih 
aku memang dah lepaskan dia dari aku 
dia dah pilih orang lain 
aku pon dah kosongkan hati aku 
aku sikit pon ta kisah dengan apa dia buat sebelum ni 
apa lagi dia nak ? 
aku memang betul betul ta faham ! 

kenapa dia kena kacau hidup aku 
kenapa dia kena kacau kawan kawan aku 
maki maki kawan aku pakai nama aku 
ya allah 
aku betul betul ta dapat nak tahan lagi 
dia hack fb aku . semua fb aku 

kenapa dia ta puas hati lagi dengan aku 
aku dah banyak berlembut . aku dah banyak berdiam 
aku nak life aku balik 
cukup la . aku dah ta larat nak melayan perangai manusia macam ni 
life aku dah sia sia macam tu saja 

ta sangka dia jahat sampai macam ni 
ya allah , jauhkan lah dia dari aku 
aku memang dah tamau tengok muka dia lansung 
atau dengar apa apa cerita pasal dia 
amin ! 

kata lah apa pon . kenapa aku kena ambik kisah 
bukan hampa yang bagi aku makan 
bukan hampa yang ada masa aku sedih 
bukan hampa yang happykan aku 



:'(


2 komen:

Anonymous said...

long term side effects of phentermine phentermine buy online australia - phentermine heart problems

Anonymous said...

phentermine 37.5 mg phentermine tablets buy online uk - buy phentermine online in the uk

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)