Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, June 19, 2012

19 jun yang ta best


bosan betul kat office tadi 
serius saya ta suka akaun . tah apa apa 
mana saya pernah belajar pon semua tu 
hurm ! 

pastu mamat mana tah . umur dalam 20-an camtu laa 
dia mai nak buat call card 
dah ambik detail detail apa dia nak buat 
pastu dia duduk lagi . ta nampak macam nak balik . biaq lah dia 
lama gila dia duduk depan saya 
ta kann nak tanya dia ' tamau balik ka ' 
satgi kata halau pulak . haha . cari penyakit 
dia tanya macam macam . layankan ja 
dah memang kebanyakan customer suka tanya macam macam 
dia tanya , sepatah saya jawab 
sebab malas nak melayan . saya buat buat sibuk mengadap monitor 

pastu dia tanya bos ada ka tadak 
bila saya kata ada terus dia macam nak balik
sebelum dia nak bangun , dia mintak number untuk nak contact 
saya bagi la kad yang office punya . dalam tu ada number office 
pastu dia bagi balik , dia tamau kad tu 
lorh . pasepa pulak dia ni . tadi kata nak number 
bila bagi dia tolak pulak 

rupa rupanya dia nak number saya 
ish ! tadak pasal saya nak bagi macam tu ja 
lansung tadak urusan dengan saya 
kalau nak tanya pasal office ka apa ka , ambik ja la number office 
bila saya ta bagi , dia macam paksa paksa 
memang banyak kali jugak saya tolak . tapi dia still mintak 
apa kena dia ni . saya cakap bahasa melayu . ta kann ta paham 
bila dah banyak kali sangat . saya terus hilang mood nak melayan 
agaknya dia termalu kot . dia terus balik 
orang lain pon berurusan jugak dengan saya 
tapi tada la jadi macam dia ni 

hari khamis ni dia akan datang office lagi untuk ambik barang dia 
menyampah pulak nak mengadap dia tu 
yalah , orang cakap baik baik 
nak paksa paksa pulak 
haih ! 



2 komen:

cikpingu said...

cubaan nk ngorat ang la 2

nuown said...

haha . tamau . mcm psiko ja org tuu

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)