Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, May 7, 2012

stalker ! sila tengok sini


haih 
jangan salah faham okey 
orang yang saya cerita sebelum ni bukan orang yang anda fikirkan 
apa yang saya dah buat pada anda semua 
sumpah saya tatau apa salah saya pada anda dan anda 
sampai ada pulak yang ta senang duduk bila saya bercerita dalam ni 
kalau betul ta suka saya . sila cakap depan depan 
ni saya bagi number 
019 4422 016 
call terus saya . tada masalah 
daripada dok cakap belakang cakap benda ta dak kepastian 
mai saya nak cerita benda apa yang anda nak tau sangat 

sebelum ni saya dengar macam macam dah 
tapi saya ta terasa pon nak serang ka , nak marah ka 
sebab itu bukan diri saya 
yang saya tau saya lansung ta kacau orang 


kali ni saya betul betul dah ta tahan 
maaf 





3 komen:

khalil azizi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kalau bik no nk berknalan bleh dak.. cmna ok dak..

Anonymous said...

kalau bik no nk berknalan bleh dak.. cmna ok dak..

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)