Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, May 22, 2012

si pencapub


haha 
nak tergelak pulak dengan orang yang kurang kasih sayang macam tu 
saya rasa dia bukan saja kurang kasih sayang 
tapi lebih kepada mencari publisiti murahan 
sangat kesian 
tapi bukan disini lahh tempat nak popular 
anda salah tempat lahh 
tapi entry ni khas untuk anda 
bagi tumpang sikit ja , saya bukan lahh kedekut sangat nak share populariti 
hahaha 

saya bule ja buang apa saja yang dia mengarut dalam chatbox tu 
tapi saya biarkan saja 
buat apa nak takut . saya bukan penakut macam si pencari publisiti tu 
setakat berselindung dengan nama hantu dan pocong 
lansung ta menjadi diri sendiri 
harap jangan lepas ni bertukar jadi setan sudah la kann 
opss ! terover lah pulak . huhu . maaf 

dan pada si haters tu 
saya lansung ta pernah menjemput anda kat sini 
kenapa rajin sangat masuk ke blog saya ? 
ouh lupa pulak . dah namanya stalker 
harus la kann . nanti terlepas pulak cerita terbaru pasal saya 
ta dan nak karang cerita yang osem osem pulak kann 
terharu sungguh bila dapat tau ada jugak pengikut setia 
terima kasih naa 

saya tau jalan hidup saya lagi menarik dari anda 
tapi jangan la fanatik sangat sampai nak jatuhkan saya 
rasanya dah nak masuk tiga tahun saya menulis kat sini 
seingat saya , ta pernah pulak saya menjatuhkan maruah sapa sapa atau 
menyusahkan sapa sapa dalam blog saya ni 
ya ya ya ! saya memang banyak dosa 
tapi ta kann lah kalau saya dah bertaubat atau belum , saya nak heboh kat semua orang 
dosa saya , taubat saya , pahala saya , apa yang saya buat 
antara saya dengan tuhan 
anda ta perlu lahh nak judge saya 
risaukan pasal dosa awak dahulu sebelum nak ambik tau pasal orang lain 

muah muah sikit 
kbye 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)