Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, May 10, 2012

kenyataan


terima kasih untuk dia 
sebab dia saya dah sedar diri 

hari pertama memang saya ta dapat kawal diri 
pagi pagi buta kejadian saya lansung ta menangis 
saya ta boleh tidur 
masa bersiap nak ke office pagi tu baru saya terasa sedih 
masa lunch kat tesco 
ada pulak lagu ' hatiku milikmu - nera ' 
sumpah sedih lagu tu . pi google cari lirik dia 
saya cuba buat buat gelak . tapi air mata ni tetap jugak nak keluar 
saya cakap kat syaheed 
' wehh , macam mana ni . dia keluaq jugak ' 
sambil gelak gelak 
syaheed kalut cari tisu . teruk kann saya ni 
tempat awam pon boleh menjadi 

saya rasa dia ta jahat . dia cuma banyak pilihan 
saya tamau dia susah nak buat pilihan , dan saya undur diri 
maybe cara ni akan kurang bebanan dia untuk memilih 
saya percaya kalau kita sayangkan seseorang 
kita kena berkorban 
saya kenal dengan perangai dia 
dia ta pernah pukul saya , tengking lebih lebih pon ta pernah 
cuma kalau dia marah , tu semua salah saya 
pernah satu hari tu dia buat diri dia sendiri 
saya rasa mungkin sebab terlampau geram 
ya allah . masa tu saya tersentuh sangat . kenapa dia ta buat saya 
sebab saya yang buat perangai 
saya memang ta pandai melayan dengan lemah lembut 
saya ta pandai nak mengambil hati 
saya adalah diri saya sendiri 
dia berhak dapat yang lebih baik 

dia layan saya baik sangat 
ta pernah ada orang layan saya macam tu 
sebab tu saya maafkan dia 
pasal duit , saya ta kisah sangat sebab duit boleh dicari 
bila ada orang yang meminta bermaksud dia sangat memerlukan 
kalau dia ada , dia ta kann meminta 

saya pon pernah bagitau dalam entry sebelum ni 
kalau dia bukan untuk saya 
saya terima 
dan sekarang , saya terima apa yang dah ditentukan untuk saya 


sumpah 
menulis dari hati , 
nurul wahida zakaria 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)