Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, May 11, 2012

i wish


semua orang ada impian kan 
anda nak tau dak impian saya . dulu saya pernah bagitau kat FB 
saya teringin sangat nak baring tengah tengah malam tengok bintang 
suatu hari nanti saya mesti nak jugak tunaikan impian saya ni 
tapi tatau bila 
tengoklah bila ada rezeki lebih dan masa tu saya dah ada orang yang sayang saya 
saya akan tunaikan impian saya yang satu ni 

saya nak sangat pi langkawi 
malam malam jalan tepi pantai 
baring atas pasir sambil tengok bintang dengan orang yang saya sayang 
saya hanya nak rasa ketenangan , itulah impian saya 
amin amin amin 
insyallah 

:')


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)