Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, May 17, 2012

dua dua


aswad , adik number tiga saya
yang ada kat johor , tercampak dalam bidang perubatan 
aswad pernah update status pasal mak 
dia ngadu kat fb , dia call mak sebab nak cakap dengan mak 
tapi mak kalut nak letak . maybe aswad tacing lahh kot 
tadi baru saya teringat nak mengadu dekat mak 

mak kata , laa bukan apa 
mak kesian nanti kredit dia abis 
pastu saya kata la , awat mak ta call balik pakai hp mak 
mak kata kalau semua bill tu mak yang bayar , no problem 
ni masalahnya abah yang bayar 
saya tengok abah dok gelak ja 
abah cakap nah ambik hp pi call aswad 
masa mak cakap dengan aswad , kami satu family tengah dinner kat luar 
ayat yang nak buat saya gelak bila mak tanya aswad 

mak : awat hang ta makan , satgi sakit 
* aumm , sambil mulut kalut dok suap sate *

mak : laa , hang makan cucoq ja ka 
* aumm , mulut dok kunyah sate * 

mak : hang buat cucuq manis boh gula yang mak ajaq tu ka ? 
* aumm , ambik lagi satu sate * 

mak : takpa takpa , nanti hang balik , mak ajaq hang cucoq lain pulak
* aumm , telan sate * 

lah mak ni 
bukan nak suruh dia makan nasi ka apa 
siap nak ajar cucoq baru lagi tuu . hahahaha 

wehh aswad , hang jangan marah aku naa 
sebab aku mengadu macam ni abah pi bank in duit dekat hang 
hang jugak untung , aku ta dapat apa pon 
huhuhu 


* * * 


depa kata gambar atas ni saya nampak lagi matang 
huhu . tapa laa 
sebelum ni semua gambar saya  selalu macam budak budak 
tapi muka tuu , bulat ya amat 
nurul wahida , sila kuruskan pipi dan sila kembang kann badan 
TQ 

yang ni masa ada orang tu belanja kat pizza 
orang lagi sorang belanja coklat 
untung lahh 
terima kasih naa 


:')


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)