Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, May 6, 2012

berdua bersatu


alhamdulillah 
dua hari yang dirancang berlalu dengan bahagia 
ya allah . kalau betul pilihan yang aku pilih sekarang 
engkau kekalkan lah perasaan ini 

maaf , saya bukan perampas 
saya ta merayu dia balik untuk saya 
kalau lelaki tu betol betol sayang kita 
jauh mana pon kita lari . dia akan tetap cari kita 
saya dah cuba macam macam cara untuk dia bencikan saya 
pernah saya minta dia setia dengan awak 
dah berbulan bulan saya tahan perasaan saya 
hm . hati saya bukan hati plastik . hati saya pon ada rasa 
kalau suatu hari nanti dia memang bukan untuk saya 
saya terima 

* * * 

dalam dua hari ni ta kan nak senyum dua puluh empat jam 
mesti ada jugak masam muka . merajuk sana sini 
merajuk sampai kepala dah teleng ke kiri 
sebab gagah tamau pandang orang sebelah kanan yang tengah drive 
 haha . biasa lah tu 
yang merajuk sana sini tu lah mengikat hubungan lagi ketat ketat 
kan kan kan 

kalau berdepan dengan dia 
susah sungguh saya nak merajuk lama lama 
mesti ta menjadi punya . dia selalu ada cara nak buat saya gelak 
rosak plan ! 

ya allah , janganlah kau hilangkan senyumanku ini 
amin 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)