Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, April 1, 2012

online shopping + earth hour


geng ! 
barang yang saya order online dulu dah sampai . wee 
dua barang ja yang saya mampu sambar 
barang murah ta halang saya nak bergaya 
kita kena ukur baju dibadan sendiri . cewah 
kan baguih kalau terus terang kata tadak duit . senang ! 
haha 

 klik pada gambar untuk lebih kelia 


tarra ! wa manyak suka 
senyum lebaq bila balik kerja 
nampak barang ni ada atas meja 


pink ! wowowo 
saya cabar diri saya pakai warna yang striking 
haha . pelik dak weh 
pasni nak beli warna lain pulak lah . asyik asyik hitam coklat kelabu 
haaa . BOSAN ! 


ni lagi satu . cardigan ! 
yang lama dah buruk . tiba masa ganti yang baru 

nasib baik mak dengan abah ta marah 
abah cakap camni 
' wow ! dasyat 
sekarang nak beli semua main order ja noah pastu sampai depan rumah ' 
haha . tatau la ayat ni perli ka apa 
saya cari duit penat penat 
haruslah saya puaskan hati saya sendiri 
dulu masa tada duit sendiri mana nak dapat apa yang saya nak 
jenuh merayu , meleleh ayaq mata tup tap tup tap 
baru dapat 

* * * 

ni gambar semalam dalam bergelap 
earth hour lah kata kann 
tapi saya bangga dengan keluarga saya 
walaupun ada jiran yang ta prihatin pasal kempen ni 
tepat pukul 8.30 malam , rumah saya dah bergelap 
walaupun sedikit sumbangan kita 
bertapa besarnya kesan untuk bumi kita 

* * *

ta sabarnya nak hari khamis 
cepat la cepat la 
KL tunggu saya tau ! dah macam macam saya plan untuk holiday saya tu 
harap semua berjalan lancar 
amin amin amin 

er lagi satu 
gajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  cepat la masuk 
tinggal sekeping ja nih . huhu 
okey lah . rasanya tadak apa nak cerita lagi kot 


kbye 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)