Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, April 16, 2012

hangat , tidoq dan ayam masak kicap


kat alor setar sekarang selalu sangat hujan malam 
tapi lansung ta sejuk 
rasa macam berkuap ja dok dalam rumah 
zaman sekarang bukan macam dulu dah 
kalau dulu sekali hujan turun dah berbungkus dalam selimut 
nak mandi lagi la . pikiaq banyak kali woo . hahaha . teruk kann 
nah gambaq bawah ni ! tambahan coklat sebelum tidoq untuk gemok 
perempuan ni siap bersanggoi lagi 
hangat ! 


tadi kat office sangat sangat mengantok 
dan tidoq lima minit siap pakej dengan mimpi sekali 
wah wah wah . kelass kau wahed . hee 
syaheed dan lagi ambek pic . grr ! 


sejak dua menjak ni kann 
mak selalu masak ayam masak kicap 
dulu jarang sangat 
adoinya pon . kenapa harus ayam masak kicap ? jemm ! 
bila nak makan . selalu beremosi . hahaha 
* teringat *
tambah pulak orang tu ada msg saya baru baru ni 
saya dah janji dengan diri saya . saya ta boleh kalah dengan perasaan saya 
dah dah dah . malas nak pikiaq 



kbye 
:')



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)