Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, April 27, 2012

.


betul kah tindakan saya ni 
ya allah . buntunya 
saya dah menolak . saya dah tahan perasaan 
saya dah marah . saya dah buat macam macam 
sumpah saya dah banyak kali elakkan diri saya dari dia 
dia call ta pernah saya nak angkat . saya silent . saya lempaq bawah bantal 
kenapa dia ta faham lagi 

bila dah selalu sangat dia ada dalam inbox saya , dia yang penuhkan call list saya 
akhirnya saya kalah lagi dengan perasaan sendiri 
sungguh ! saya ta kuat sangat 
rasa nak menangis bila tengok status status bahagia depa tu 
nak marah dia . ta boleh 
sebab saya yang mengalah . saya yang berlembut hati 
memang salah saya 
hm 

ya allah . sedihnya 
:'(


if you make the same mistake twice , then it wasn't a mistake , it was a choice



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)