Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, April 21, 2012

aisehh . camna ni



 ta nampak ? sila klik sekali pada gambar dan gambar akan lagi kelia 

nasib puan ta mention nama glemer saya 
haha 
adoi laa . camna ni 
saya baru ja pi KL aritu tapi tada sapa bagitau pon pasal portfolio tu 
aishh . tatau bila pulak nak pi 
saya nak sangat portfolio tu . hasil usaha saya ada dalam tu 
wuwuwu 
ta kann nak turun KL lagi 
penyelasaian please 
:(


* * * 



ni lagi satu 
ayat macam ni memang dah jadi kebiasaan sejak saya single 
depa kata . kawan ja ta salah pon 
cewah . pandai hampa semua atoq ayat noah 


semalam idatul ada call saya 
macam biasa la ayat dia ' ang dengan sapa la nih '
haha . saya tatau nak jawab apa sebab saya memang tada sapa sapa 
memang kawan ramai . tapi bukan saya selalu contact pon 


kesian jelin 
saya buat ta layan dia sekarang ni 
saya pon tatau napa saya malas nak melayan 


' wehh jelin , aku tau ang slalu stalk aku 
sorry naa . jangan terasa hati dengan aku 
tatau la pasepa perangai aku buruk macam ni . sorry ' 




kbye 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)