Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, March 24, 2012

untitled


ya allah ya tuhanku 
dugaan apa pulak kali ni ya allah 

* * * 

encik blog , 
kenapa dia suka buruk buruk kann saya untuk lepaskan diri dia 
selama ni saya lansung ta cari dia 
saya dah tekad nak lupakan dia 
baru baru ni dia kacau life saya 
bila dah kantoi lagi . dia tuduh saya yang mencari dia 
saya ta terkejut sebab saya dah agak apa yang dia nak buat 

saya bencikan dia 

saya dah ta kuat lagi 
saya dah malas nak buat baik 
apa saya dapat bila saya buat baik ? 
tadak apa 

tadi saya bukak webcam 
saya nak tengok diri saya 
apa yang kurangnya diri saya sampai saya senang diguna gunakan 

saya sebak ! 
saya tanya diri sendiri apa salah saya kat dia ? 
saya memang ta boleh nak tengok diri saya 
saya benci diri saya 
saya terlampau lembut hati 

haritu satu malam saya menangis 
pagi pagi bila nak ke office mata saya bengkak 
kawan office terperasan dan dia tanya saya 
saya bagi alasan ta cukup tidur 
semalam pon saya menangis 
saya tamau orang perasan mata saya bengkak 
saya makeup tebal tebal tutup bengkak 

saya ta pandai menangis depan orang 
bila sedih saya akan simpan 
bila saya dah berseorangan masa tu la saya akan menangis puas puas 
biar lahh orang kenal saya dengan gelak kuat 
janji tada sapa tengok saya menangis 

tolonglah 
orang orang yang ada kaitan dengan dia 
jauhkan lahh diri anda dari saya 
girlfriend dia tanya saya 
' kenapa nurul macam ta suka fyra ' 
saya ta reply 
awak nak tau kenapa ?
sebab kalau saya rapat dengan awak 
saya lagi dekat dengan dia dan saya ta kann boleh lupakan dia 
itu ta bagus untuk hati saya 
saya pon nak kena jaga hati saya jugak 
harap awak semua faham 



sincerely , 
nurul wahida zakaria 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)