Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, March 13, 2012

tudia tudia


entry kali ni paling kejam 
saya nak dera mata anda dengan muka saya 
hahaha 
padan muka 
weks ! 

 klik sekali pada gambar untuk kesan yang membutakan mata 


ni muka biasa ja 
selalu dah dok tengok kann . hee


rasa rasa elok dak kalau saya rambut pendek macam ni 
dulu penah buat 
tapi menyesal lah pulak 
sebab muka bulat macam saya ta sesuai 


cecece . tengok ramai sangat dalam FB buat macam ni 
saya pon teringin jugak
BAQ HANG 


gaya muka mak tiri marah 
haha 


ni nama dia muka teduh 


tedia . huduh baq hang . rasa mcm zaman 60an dulu nuu 
hahaha 
tamau kata paa


macam macam noah perempuan ni 
hehehe . balik dari keja ingat nak tidoq 
tapi jadi lain pulak 
ehem , rantai saya pakai ni hadiah dari someone 
saya still simpan 



* psst ! buta dak mata hampa ? 
HAHA



:D




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)