Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, March 28, 2012

nak cuti !


saya sedang mengira hari 
saya nak keluar dari kedah 
saya nak tenangkan kepala saya dari semua benda 
saya perlukan semua tu 
saya rasa kepala saya dah FULL ! 

insyallah 
mungkin saya berangkat ke kuala lumpur 5 april ni 
saya ada merancang dengan seseorang 
tapi sia sia saja 
abaikan semua tu , saya tamau ingat dah 
saya nak rehatkan diri saya 
hiburkan hati saya 
yeay ! 

saya minta tolong kawan kawan semua 
doakan saya kembali normal 
saya risaukan diri saya 
bila atas moto saya selalu sangat fikir benda lepas 
sedar sedar , dah nak sampai rumah 
bahaya sungguh kan 
haih 
kelmarin dalam hujan lebat , hampir nak accident lagi 
kalau saya tercepat satu saat 
saya rasa saya dah tada kat dunia ni lagi 
hmm 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)