Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, March 4, 2012

menulis dengan hati


saya takut nak berdepan dengan kenyataan 
saya tamau fikir bila dia boleh ada disebelah saya 
kenapa dia datang , macam mana akan jadi nanti 
saya tamau fikir semua tu 
cukuplah sekadar untuk bagi hati saya lega dengan adanya dia 
saya ta kisah dia ta melayan saya dua puluh empat jam 
yang penting saya tau dia ada 

hm . apa yang saya dapat ?
entah 
saya manusia biasa 
menangis bila sedih . ketawa bila gembira 
saya memerlukan seseorang bila saya rasa nak berkongsi 
yang ikhlas nak mendengar 
tapi semua keperluan hati saya tu , saya abaikan 
yang penting saya tamau menyusahkan dia dengan apa yang saya rasa 
saya bangun lewat pagi untuk dia 
saya mengantuk sangat 
saya gagahkan juga walaupun kadang kadang saya tertidur balik 
bila tertidur sedaya upaya saya cuba reply msg dia cepat cepat 
tamau buat dia tertunggu tunggu 
kenapa saya buat semua ni , kenapa saya menyusahkan diri saya 
sebab saya takut hilang dia . sungguh ! saya takut 
saya harap satu hari nanti 
dia nampak cinta saya dan dia hargainya 

saya ta anggap dia jahat 
macam mana orang lain anggap dia macam tu 
manusia selalu salah jalan 
saya juga 

saya tada banyak duit untuk korbankan 
saya tada rupa cantik untuk dia banggakan 
saya hanya ada diri saya untuk sayangkan dia 
saya ta minta apa apa balasan
 saya cuma nak dia ada walaupun hanya sebagai kawan 




menulis dengan hati , 
nurul wahida zakaria 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)