Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 25, 2012

tunggu , nanti mesti sampai punya


saya jeles bila tengok orang bahagia 
keluar berdua . bergelak sama sama 
macam saya selalu buat dulu bila ada someone disisi 
dalam hati saya selalu bertanya 
bila giliran saya ? 
sebelum ni saya selalu jumpa orang yang salah 
semua tu dah buat pintu hati saya dah tertutup 
saya lansung ta rasa berminat nak kenal dengan orang 
kalau saya terus macam ni 
macam mana saya nak dapat macam orang lain dapat 


saya rindu 
muka teduh saya 
tempat petani melepak 
an an an 
1st day berbuka puasa depan webcam 
coolblog 
penang . pantai murni . titi hayun . perlis . pd 
lembu jogging 
kopitiam lama kita selalu bergaduh dan buat drama 
tapi kopitiam tu  dah tada 
sama macam sekarang ni . awak dah tada 
haha 
kenapa la saya ingat semua ni 
diri sendiri yang sakit ! 

hmm . jujur 
saya terlalu rindukan saat saat dulu 
ya allah 
saya bukan kuat sangat macam orang lain nampak 
saya manusia biasa 
saya ta boleh kawal apa yang ada dalam kepala saya 
kalau lahh saya bule kawal 
dah lama saya tamau ingat semua ni 
saya luahkan kat sini sebab saya  tada tempat nak bercerita 
kawan kawan pon sampai bila depa nak mendengar 
saya kesiankan mereka 
bukan semua orang suka dengar masalah kita kann 
bila saya luahkann dekat sini , saya akan lega 
dan blog ini ta kann merungut walaupun banyak mana saya mengadu 

serious 
i need someone 







sincerely , 
nurul wahida zakaria 






0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)