Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 4, 2012

sampai kat sini saja lah


kenapa awak cari saya balik 
semata mata nak sakitkan hati saya 
biarlah saya hidup dalam kenangan kita selama ni 

saya anggap awak ikhlas cari saya 
ta sangka saya begitu murah dimata awak 
saya hanya minta persahabatan 
tapi hari ni 
awak letak permintaan saya dibawah tapak kaki awak 
terima kasih 

awak minta tolong saya 
saya tutup mata dengan kisah lepas 
saya tolong dengan ikhlas sebab saya anggap awak kawan saya 
tapi hari ni 
saya dah tolong tapi awak hina saya 
terima kasih 

saya minta awak hormatkan saya sebagai perempuan 
awak cakap bukan bukan 
saya telan selagi saya mampu 

awak 
kalau saya nak jual badan saya 
saya ta kann pandang lelaki ta berduit macam awak 
saya ta kann tunggu awak 
saya ta kann harapkan awak 
saya ta kann tulis pasal awak dalam blog saya 

cukup cukup lah kata bukan bukan pasal saya 
saya dah berhenti berharap 
TERIMA KASIH 


* * * 


saya pernah cakap kat awak 
awak sangat bertuah sebab dah macam macam awak buat kat orang 
tapi orang orang ni sedia maafkan awak 
ta kann awak ta sedar lagi 
sedar lahh awak 
orang lain kena buat macam macam sebab nak dapat kemaafan 
awak senang senang ja dapat 
bersyukurlah sikit 

saya berbangga dengan hati saya 
dah dilukai . dah disakiti 
dah kena pijak . dah kena hentam 
dah remuk . dah dihina 
tapi hati saya masih berfungsi macam biasa 





* psst ! silap saya sebab mengharapkan awak 



:' (




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)