Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, February 20, 2012

perempuan ini bangga dengan dirinya


siap ! 
apa yang siap 
projek saya dah siap 
haha 

sanggup berjaga lewat malam sebab baju ni 
dia jadi semangat macam mana tah 
tatau nak habaq baq hang 
hahaha 
puas hati sangat sangat 
dapat siapkan baju sendiri 
walaupun ta lah menarik mana sangat 
tapi saya bangga dengan diri saya sebab saya mampu buat 
yeah ! 

seperti selalu saya bagitau 
sila klik sekali pada gambar untuk membesarkan muka saya 



hari pertama 
baju masih kosong 


hari pertama 
bunga baru beberapa kuntum


hari kedua 
dah pukul dua pagi 
ini muka bebai , mengantuk dan ta larat 

bebai bebai pon bule jugak siapkan macam ni 
heee 

hari ketiga 
dah siap bahagian bawah 
tangan dengan leher ta siap lagi 

hari keempat 
tangan dah siap . leher pon dah siap 
maknanya semua dah siap 
yeay !

perempuan satu 

perempuan dua 

apa kena dengan ini perempuan . sila abaikan dia 
dah banyak malam tidur lambat 
esok nak melaram dengan baju ni 
haha 
adakah saya terlalu pulun 
biaq biaq biaq 



* psst ! saya bukan cakap saja tapi 
saya dah berjaya buktikan 
alhamdulillah 


:' )




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)