Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 4, 2012

nurul wahida dan mat salleh


selamat tengahari sabtu 

saya ada kawan facebook 
satu satunya lelaki berkulit putih yang berada diluar malaysia 
macam lawak la pulak 
english saya dah la teruk baq hang 
tapi nasib lah dia faham jugak 
rasa macam ayam dengan itk bercakap 
hahaha 

nasihat yang dia bagi kat saya sangat berguna 
dia tatau apa masalah saya 
dia ta boleh berbahasa melayu dan dia ta faham bahasa melayu 
tapi nasihat dia ada juga betulnya 
saya cuma nak share dengan anda saja 



klik sekali pada gambar untuk tumbesaran yang melampau 
dan untuk pembacaan yang lebih kelia 





* psst ! kalau saya kawin mat salleh hampa terkejut dak 



:' )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)