Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 11, 2012

muka makhluk bumi


hai hai hai 
semua gambar ni lepas pi salon kelmarin 
kakak salon tu make-up kann saya sampai gebu baq hang 
so , jangan salahkan saya 
kalau semua gambar ni tidak menggambarkan saya yang sebenar 
HAHAHA 

buat relax ja lah 
jalan jalan satu city plaza dengan muka gebu 
aum ! 

kalau anda nak tengok lagi kelia muka kami ni 
klik sekali pada gambar 
dan gambar akan membesar penuh satu screen 



bila dihidang ja depan mata 
nahai , ambek hang . terus muka terkejut sebab 
BESARNYA MANGKUK DIA 


senyum syaheed ta pernah berubah 
dari dulu sampai sekarang 
macam ni ja . hahaha 


perempuan ni buat buat happy sebab dapat makan salad 
ha ha ha ha . maaf , gelak plastik ! 

awat muka saya lagu tu 
excited ta kena gaya . haha . choih 

dari posisi belakang 


posisi bawah stereng 


posisi depan pulak
alamak . bulu bulu itu mengacau 

haha . awat rasa macam lucah ja . haha 
haip ! saya positif ! hahahaha 


jeans koyak koyak ini adalah jeans kegemaran 
choih ayat 


dan yang last dari syaheed dan wahed untuk anda 
baju belang belang adalah kebetulan 
ianya tidak dirancang 


* * * 

yang tu saja 
yang lain perangai huduh 
ta bule nak tunjuk . hahaha 
kbye 

eh sat , ada lagi ni 
masa balik dari rumah syaheed 
ada roadblock 
encik polis tahan saya nak check macam biasa la kann 
kebetulan ada motor mamat mana tah ikut berhenti 
dia dari belakang saya 
pastu encik polis tu kata 
' awak mai sekali dengan budak laki tu ea ? ' 
tedia . suka suka ja encik polis ni buat gossip 
macam la saya sorang ja yang pakai jalan raya tu 
hahaha 




* psst ! macam macam noah 

: )




2 komen:

nurulnazihah said...

hahhaha. mana ada perangai huduh. comel apa :D

nuown said...

haha . jangan ditiru perangai macam ni okey :')

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)