Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, February 5, 2012

mengemas lagi


salam maulidur rasul 
hari ahad lima february dua ribu dua belas 

saya merajinkan diri mengemas bilik saya yang serabut 
kipas siling bilik saya sangat sangat tinggi 
tangga diperlukan 
tapi oleh sebab ketinggian saya ta mencukupi 
walaupun tangga sudah disediakan 
saya terpaksa menyerahkan tugas kepada yang lebih tinggi 
adik saya , E 

wahaha 
awat depa buat siling tinggi tinggi sangat tatau 
menyusahkan saya ja 
sobs !  

klik pada gambar untuk tumbesaran gambar yang besar gedabak 


:: maaf saya belum mandi 
macam ni ja la selalunya kat rumah :: 

:: perlukan pembantu rumah 
bule ja call saya . haha . buat pasai :: 

:: jeng jeng jeng . kemas dak . haha :: 

:: serabut sangat tang shawl ngan tali pinggang tu 
tatau nak simpan mana dah ::



walaupun bilik saya ta cantik mana 
ta sekemas mana 
tapi ini lahh syurga saya 
berjam jam saya habiskan masa saya di sini 




* psst ! tenang ja kan background music saya 


:' )




1 komen:

V said...

JOM MENONTON TV1 ,TV2,TVi,TV3,NTV7,8TV,TV9 alhijrahtv ,Astro Ceria ,Astro Prima ,Astro Oasis ,Astro Box Office Movie ,national geografi, discovery channel dan banyak lagi  DI >> http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html menonton secra percuma tak perlu daftar dan x perlu bayar
TERDAPAT JUGA LEBIH 207 BUAH SIARAN RADIO ONLINE BOLEH DI DENGARI SECARA LIVE DI SINI jom terjahhhhhhhhhhhhh ,maklumat penting,ada ketikanya sesetengah saluran tidak beroperasi kerana masaalah server down atau pun offline,Terdapat juga pelbagai saiaran radio dan tv dari pelbagai negara di sini live hanya untuk anda

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)