Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, February 29, 2012

ex boyfriend mana yang ada


facebook number III saya buat hal 
apa saya post , lansung ta naik dekat wall saya 
haih . geram la . facebook saya yang lain lain okey ja 
hm . dah la yang tu fb kesayangan 
yang tu jugak lingkup 
meluat ! 

bila dah ta bule nak online fb yang tu 
saya korek korek pc lama saya 
pastu terjumpa gambar gambar ni 
jeng jeng jeng 
haha 
gambar ex ex boyfriend 


kalau ta salah namanya faizul 
sama umur dengan saya 
dia ex masa saya study kat poly dulu . masa tu saya baru sem 1 
dia lahh yang bagi number maxis saya dulu 
saya pakai dari tahun 2006 tapi dah dipatahkan bf saya tahun lepas 
saya tatau apa jadi kat dia sekarang 
kalau ta silap dia stay selangor 


yang ni onie 
stay kat simpang empat 
sekarang maybe ada kat kl lagi kot sebab masa saya kawan dia ada kat kl 
lost contact terus sebab saya tukar number 


yang ni namanya haffis 
tua dua tahun dari saya 
dia ex saya masa saya study kat ilpkl dulu 
dia dah berkahwin sekarang 
tahniah ! semoga kekal bahagia 


arip 
haha . muka dia lawak 
saya sukakan muka dia dan perangai dia yang gila gila 
dia muda dari saya 
dah lupa sebab apa putus , haha 
dia ada dalam friend list saya 
kami ta musuh pon 


saya kenal dia kat myspace 
memang lama gila saya kawan dengan dia kat myspace 
saya couple masa saya study kat kl 
dari perak dia pindah ke kl , sebelah tempat saya study 
dia ada cari saya last year tapi saya ada bf masa tu 
kami pakai panggilan boboy and gugurl 
haha . lawak ! 


azhar 
ex bf masa saya study kat kl jugak 
tua setahun dari saya 
saya pernah jumpa family dia kat pahang 
mak dia baik sangat , dia pon baik 
saya tatau dia kat mana sekarang 


ex bf saya paling jambu 
haha , amer . dia muda dari saya 
saya couple masa saya da berkerja 
saya jumpa dia dua tahun lepas kat kl masa bulan puasa 
kebetulan saya ada kursus kat putrajaya 
dia baik sangat dan family dia sangat sporting 
tapi tada jodoh 
dengar cita dia ada gf sekarang dan mereka sangat bahagia 
tahniah ! cepat cepat naik pelamin nahh 


ery atau khairi 
ni ex yang terbaru dan saya rasa yang paling saya sayang kot  
hahaha . mampoih dah buat statement camni 
maaf nah 
maybe masih baru dan ta dapat nak lupa lagi 
kbye kbye kbye 

* * * 

ada lagi beberapa orang ex saya 
yang ta dapat saya tunjuk atas sebab sebab tertentu 
huhu . semua ni kenangan ja 
saya harap anda semua bahagia dengan life anda 
saya minta maaf kalau kalau ada gambar anda ada kat sini 
atau gambar bf anda ataupun suami anda 
saya tada apa apa maksud 
kalau ta suka , bule bagitau saya terus dan saya akan buang 
okey  



* psst ! rasa lawak bila teringat kisah lepas lepas 

: )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)