Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, February 14, 2012

cuba jadi kreatif


yeay ! 
baju saya dah siap 
baru ambik petang tadi lepas balik keja 
balik rumah terus try . pulun sungguh perempuan ini 
hahaha 

macam biasa 
nak tengok lagi jelas 
klik sekali pada gambar dan gambar akan membesar 





kain murah ja ni 
saja beli kain kosong 
niat di hati nak jahit beads sendiri bagi penuh baju ni 
minta simpati kat encik google 
encik google sedekah kann contoh contoh ni 







tatau la saya ada bakat ta nak buat macam ni 
risau baju saya jadi kain buruk ja nanti 
haha . try ja lahh 
ta try mana kita nak tau kann
bila dah buat sendiri puas hati sikit kot 
cecece . saya rajin 
hehe 



* psst ! yakin boleh . haha . merapu 

: )




2 komen:

nurulnazihah said...

kain yg beads tu sangat lawa :( kalau lah ada duit, lama dh beli

nuown said...

buat sendiri lah dear . upah orang sangat mahal . hehe . nuown pon nak try buat sendiri :')

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)