Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, January 13, 2012

tada apa yang penting dalam entry ni

saya suka sangat dengan lagu ni 

* * *  


pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengertikan diriku ini
betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku 
disisimu ku terdiam seribu bahasa 
dihatiku bergetar sejuta rasa 
namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu 
nafasku terhenti bila melihat dirimu 
terasa pantas degupan jantungku
mungkinkah hatiku milikmu jua
ku sayang padamu


kan ku abadikan dikau
sewaktu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya


kan ku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
di dalam hidupku ini


bagai bahtera dilanda badai
gelora cinta mengoncang jiwaku
berombak mencari daratan yang damai
oh cintaku

* * * 


maybe entry saya sebelum sebelum ni beremosi 
sebab saya menulis dalam keadaan marah , sakit hati dan sedih 
sambil meleleh air mata 
tu pasal emo melampau lampau . haha 
abaikan lah yang lepas lepas tu
saya manusia biasa , dalam keadaan marah 
saya akan menulis yang bukan bukan 

macam lirik yang kat atas ni 
saya suka part 
" kan ku abadikan dikau
sewaktu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya 
kan ku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
di dalam hidupku ini " 

lagi satu lagu memang kena dengan saya 
saja letak sebagai lagu tema blog ni 
alyah - kisah hati 


* * *  


hatiku hatimu
menjadi satu cinta
ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
tapi cinta bukan milik kita
semua harus berakhir



cinta kau dan aku 
takkan mungkin bersatu 
untuk saat ini di dunia ini

mungkin kita bersama 

nanti di atas sana
biar ku setia menjaga cintamu
selamanya 


* * * 


saya dah bagi link kat tajuk dua dua lagu tu 
dengarlah dan rasalah apa yang saya rasa 


saya patut terima ayat ni 
cinta kau dan aku 
takkan mungkin bersatu 
untuk saat ini di dunia ini

mungkin kita bersama

nanti di atas sana " 


sepahit pahit mana kenangan tu 
mesti ada yang manis 
saya dah penat nak menipu diri sendiri 
nak legakan hati sendiri dengan buad buad gembira 
saya tunjuk dekat semua orang saya dah ta kisah 
tapi saya kisah 

ni la rahsia saya 
tada sapa pon tau semua ni 
saya simpan sorang sorang 
saya ta kan post kat mana mana pasal entry ni 
orang yang selalu ikut saya ja yang akan tau rahsia saya 
tolong simpan rahsia ni okey 
saya mengharap sangat sangat 

baru saya tau 
seksa sungguh hidup dalam kenangan 



* psst ! ingat perjanjian kita 
jangan kata apa pasal entry ni 
rahsia kita nahh 


:' )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)