Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, December 2, 2011

maaf


sungguh !
saya ta bersedia dengan mana mana lelaki
saya bagi banyak alasan pada yang berkenaan
maaf . saya bukan sengaja
saya cuba nak terima dan berkawan
tapi ta boleh
saya rasa takut
memang kat FB saya kata itu dan ini
tapi itu bukan diri saya
saya bukan jenis keluar dengan lelaki
hanya yang kenal saya tahu perangai saya

dah sebulan berlalu
dan sebulan jugak saya ta bersms dengan mana mana lelaki
saya tau saya boleh buad
kadang kadang memang sunyi
tipu lah kalau saya kata saya happy macam ni
tapi kawan kawan perempuan saya ada

bila ta terkena pada diri sendiri
kita boleh kata macam macam
bila dah terkena , sampai ke mati kita akan beringat
saya tamau bermusuh dengan sesapa pon
saya hanya cuba nak lupakan kisah saya
saya harap sangat saya boleh lupakan kisah lepas
saya sedang berusaha

kenyataannya saya memang ta dapat nak lupakan
hmm !




* psst ! saya kuat dan saya tau


: )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)