Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, December 20, 2011

kalau nak pergi , pergi terus


betul 
dah dua bulan saya ta menangis lansung 
semalam saya sedih sangat 
kenapa dia datang balik 
kenapa dia layan saya macam tu 
kelmarin dia campak hanphone saya tengah jalan 
hancur berkecai 
maxis saya yang baru pakai seminggu
dia campakkan dalam longkang 
sebabnya dia jeles saya angkat call dari membe saya 
apa masalah dia 
apa hak dia nak buad saya macam tu 
saya bukan gf dia lagi 


malam sebelum tu 
dia cakap nak bagi something kat saya 
sebelum dia jumpa saya 
dia belikan saya bunga ros merah 
dia nak bagi lepas lunch 
tapi plan dia ta menjadi sebab dia terlebih emosi 
sebab saya angkat call membe saya 
lepas dia campak kann hp tu 
dia hantar saya balik office 
dia bagi bunga tu dalam keadaan saya marah 
semua plan dia ta menjadi 

dah dua hari dia tunggu saya depan office 
bawak saya lunch 
saya tau layanan dia kat saya baik 
tapi napa sampai nak kena paksa saya ikot apa dia nak 
saya boleh terima dia sebagai kawan 
saya ketepikan kisah kisah lama 
saya lupakan apa yang dia dah buad 
tapi dia yang tamau 
dia still paksa saya terima dia 


* * * 


awak 
jangan la datang balik kalau nak buad saya sedih 
sebelum ni hidup saya tenang 
bukan senang saya nak bangun balik lepas apa jadi 
saya cuba terima kenyataan 
memang saya sayangkan awak lagi 
tapi perangai awak ta pernah berubah 
tolonglah 
saya merayu 
saya tamau menangis macam ni lagi 
sakit 

kalau awak nak pergi , tolong pergi terus 
jangan patah balik 
tolonglahh




* psst ! ta faham napa benda ni jadi kat saya 

:' (




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)