Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, December 9, 2011

gaji pertama


setelah sekian lama saya ta rasa kenikmatan bershopping
tadi saya dah lepaskan gian
merasa gaji pertama saya di msr grafik
rasa puas sangat bila dapat beli barang dengan hasil kita sendiri
bukan benda yang mahal
saya sedar saya bukan mampu sangat
biar cantik di mata saya pon da cukup
bersyukur sangat

benda yang sempat masuk dalam list saya
dua kali makan
dress
tali pinggang
rantai owl
shawl
brooch
eye shadow



:: makhluk yang menayang shawl dan dressnya ::



:: mickey saya dah ada geng
berkawan dengan si owl . wee ::



:: dari haritu dok mengidam blueberry
dapat jugak akhirnya . alhamdulillah ::




* psst ! duet da habis
kena control makan lepas ni

: )




2 komen:

Anonymous said...

http://haiyumhaffiz.blogspot.com/2011/12/rantai-burung-hantu-haram.html


just nak share :)

nuown said...

tau . thnks

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)