Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, November 11, 2011

bila dia dah berdengki



apa untungnya bila buruk buruk kann orang
bila dekat tau pulak larikan diri
senyap ta kata apa
bila dah jaoh menyalak ta tentu pasal
itu ciri ciri pengecut lahh

look at yourself
berdiri depan cermin dan nilai diri sendiri
hidung dah cukup mancung kahh
mulut da cukup seksi kahh
gigi dah cukup terbaris kahh
jalan da cukup macho kahh
badan dah cukup tuff kahh
mata dah cukup menawan kahh

see , kalau diri sendiri banyak kekurangan
jangan nak menilai orang lain
tapi kalau diri sendiri dah rasa semua dah cukup sempurna
tengok hati sendiri
dah cukup bersih kahh

hey , suda laa
jangan uji kesabaran saya lagi
awak nak maen sepuluh perempuan ka
nak kikis perempuan ka , tu awak punya pasal
tapi perlu ka berdengki dengan saya lagi
bukan ka family awak kaya raya
pakai itu dan ini
ta kann hutang saya yang ta seberapa tu pon ta bule nak bayar
sampai sebelum ni bergantung duet perempuan untuk hidup
saya dah bagi tempoh sebulan untuk awak setel hutang saya
tu pon dah kira saya cukup baik hati
apa lagi awak nak
nak saya dukung belai belai awak ka sayang

eww



* psst ! dah jenis buta hati
harus lahh


: )


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)