Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, October 2, 2011

mulakan balik


alhamdulillah
masalah semakin kurang
minggu yang menyeksakan dah lepas
dan saya ta harap minggu yang teruk itu datang lagi
saya ta mampu nak laluinya sekali lagi
nasib lahh ada kawan kawan dan sepupu yang memberi semangat
walaupun apa jua keputusan saya
mereka hormat dan terima
saya sangat beruntung

ada yang hairan
kalau saya bersedih sebab dia
kenapa saya mesti terima dia lagi
sebab saya dah cuba untuk ta terima dia
dah nak masuk seminggu saya cuba
tapi saya ta boleh
seminggu tu saya menangis
dan yang paling teruk bila saya resign
dua hari berturut turut saya ta tidur dan kurang makan
dan hanya menangis . jiwa saya ta tenang
hanya kawan yang terdekat mengetahui
mereka la pemberi semangat saya
bila saya fikir balik
saya memang kesunyian
saya rindukan dia . saya perlukan dia
ada lelaki lain datang
tapi saya tetap ta boleh terima

saya letak syarat yang pentingkan diri saya
saya ingat dia ta sayang saya
tapi saya salah
dia sanggup berkorban untuk saya
dia balik jumpa saya
dan cincin masa dia bersama perempuan tu
dia bagi tanpa saya minta

noor khairi ismail
terima kasih sayang

<3



* psst ! sumpah saya sayang awak !

: )





0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)