Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, October 25, 2011

pergi hilang kann stress



tamat suda percutian saya
empat hari
kuala lumpur - pahang - port dickson
saya hampir hampir nak tarik diri dari percutian ni
disebabkan gangguan si kambing hitam tu
tapi ada yang memujuk
dan dia dah susah payah untuk ini
apa salahnya saya berkorban sikit kann

saya ta merancang pon semua ni
seminggu sebelum berangkat baru nak plan
dan abah pulak bagi green light
ingat kann abah ta bagi sebab saya sorang saja dari kedah
sebelum ni saya ta pernah lagi pergi jaoh sorang sorang
memang happy sangat la kann

untuk sayang saya
walaupun saya ada bebai bebai sikit
tapi dia layan saya baik sangat
perangai b memang teruk sangat kan sayang
dia drive sepanjang masa bergilir dengan ikie
empat hari tanpa henti
berehat pon sat saja
sian depa penat sangat
kami perempuan harus laa tidoq saja
tengs sayang

untuk ikie dan hani
anda berdua memang kapel yang cool
mula mula saya memang segan sikit
sebab saya bukannya mesra alam sangat
uols memang sweet dan sesuai
harap anda berdua bahagia
nanti kita bule holiday tempat lain lak
tengs okey

hanim dan ekin
tengs taw
susah payah untuk kami
nanti nanti nak pi lagi lahh ruma hampa
bule bbq tepi pantai
best !

dan paling ta best
bila camera saya ta berapa nak clear
memory pulak hilang
so dapat tangkap sikit saja laa
tapa lahh janji ada kenangan jugak



:: mereka dan geng geng mereka
selamat pengantin baru
jengka pahang ::



:: okey . muka saya buruk sikit
depan masjid ambek berkat orang menikah
gatai ::



:: maaf muka pulun sikit . haha ::



:: berarak ke rumah pengantin ::



:: ini candid by kerry ismail
kenyang makan daging kerbau
haha . kalau taw memang ta kann makan ::



:: bersama hani . cummel kan dia
baru 21 tahun . muda lagi kann ::



:: tadi jengka sekarang pd
bersama tuan rumah . hanim ::



:: sebelum mandi masing masing gebu ::



:: baru lepas naik pelampung pencil
hahaha . ingatkan best saja
tapi super super best
mau taw la bila kena campak dalam air ::



:: muka tertelan banyak air masin ::



:: sweet memory ::



:: kami memang suka tangkap gambar dua kali
hahaha ::



:: muka yang harus ada seperti biasa ::



:: suka tengok mereka . untung lahh ::



ta semestinya kena manis saja
kena ada asam garam sikit
baru cukup perisa
kann





* psst ! tatau bila bule macam ni lagi

: )




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)