Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, September 2, 2011

tiada tajuk


1 september 2011


malam semalam saya hilang kawalan
ya allah !
pertama kali seumur hidup saya merayu pada seorang lelaki
saya rasa sangat rendah
kenapa saya jadi macam ni
saya tada jawapan

walaupun dia dah kembali kepada saya
saya sepatutnya happy
tapi hati saya ta tenang
setiap masa sampai sekarang saya asyik menangis
saya tatau sebabnya

sudah la mata
saya malu dengan orang orang yang melihat awak
dah cukup bengkak teruk
saya tamau dilihat terlalu lemah
saya malu !

kenapa banyak sangat dugaan
sebab tuhan nak uji saya
kenapa tuhan nak uji saya
sebab dia sayangkan saya

semalam saya hampir kalah dengan dugaan ni
tapi akal fikiran saya selamatkan saya
terima kasih






* psst ! saya harap saya betul

:'(






0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)