Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, September 23, 2011

kawan susah senang


lagu tema dunia nuown ni buad saya sedey
dan menangis
ya saya suka menangis
saya hanya harapkan kawan kawan saya ja sekarang
untuk buad saya lupa dia terus
saya kena selalu baca nasihat yang depa bagi
ya allah
kuatkan la semangat saya


* * *


hang mau lagi ka org macam tu duk jual maruah ang kat umum
kalau org tu sayang kita dia takkan jual maruah kita tau
ni baru sikit
dah la wahida
cukup la
aku tau susah nak lupakan dia
tapi mau ka selalu ang sakit
aku dah ta sanggup dah tengok ang kena main dengan dia
ang mau ka dia tulis bukan bukan pasal ang kat fb
ibarat maruah kita ni di kaki tau
tah la . aku bukan nak menghasut ang ka apa
aku kesian kat ang
ang punya jaga hati mak dia
jaga hati dia
ang setia kat dia
setia kat mak dia
tapi apa dia bagi ang
air mata ja
sat sat dengar ada perempuan
sampai bila pon ta kan berubah
aku ingat sekali dua tapa la
tapi ni dah berkali kali
laki macam ni bukannya sayangkan kita
ta payah la

- idatul -


* * *


ang ta payah la terima sapa sapa lagi dalam hidup ang
ang relax dulu

- syaheed -


* * *


sudah la nurul
ang ta serik lagi ka
memang susah nak terima orang lain
tapi apa dia buad kat ang ta padan lahh
pikir leklok

- anis -


* * *


terima kasih kawan
walaupun ada yang mendekati saya
saya ta dapat bagi perhatian
hati saya masih rasa kosong
maafkan saya
saya harap semua ni berlalu dengan cepat



* psst ! hm

:' (




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)