Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, September 5, 2011

berkasih dan bercinta



hari ni dah hari raya keenam
tatau nak start dengan apa
saja nak bagitaw
hehe


selepas kekecewaan melanda pada hari raya ketiga
yang sangat mengerikan tu
saya kembali ceria

untuk mengubat satu hari yang merugikan tu
saya membuat permintaan pada sayang saya

khairi - bukan nama sebenar
bahawa saya nak bergambar puas puas dengannya
sebelum dia berangkat balik ke bangi
dan dia pon bersetuju tanpa banyak songeh
saya gembira lagi

saya memaksa seorang lagi mangsa
untuk menjadi jurugambar
anis - bukan nama sebenar
dan dia pon bersetuju tanpa banyak songeh juga

lokasi yang sangat popular dihati saya
rumah tok su , alor setar kedah

sayang saya ikut saja apa kehendak saya
dan saya jugak gembira buat kesekian kalinya
bahagia sungguh bila orang tersayang mengikut
apa saja kemahuan saya
hoyeah !

apa perasaan anda bila saya membebel panjang sebegini
haha
kesian anda
ta sabar nak tengok gambar eh
maaf la . saya sedang melepas gian untuk menulis
sehinggakan tangan saya laju menaip tanpa henti
baiklah mari saya tunjukkan gambar gambar tersebut
yang diedit oleh
nurul - juga bukan nama sebenar

ayat ayat diatas bule tahan skemanya kan
harap terima segala yang dipaparkan
terus dari hati saya
peace !




cinta saya untuk awak
hargainya sementara masih ada
insyallah
dengan izin tuhan
kita dapat bersama selamanya




* psst ! saya cuba untuk jiwang

: )



2 komen:

cikpingu said...

cute ahhh

nuown said...

sapa wehh ? sapa wehh ? haha

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)