Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, July 28, 2011

semua pasal encik chenta


gambar dari peti skype saya
saksikan
jeng jeng jeng !



:: makhluk pantang tengok camera . haha ::


:: ni lah kojanye
pantang ajak skype . reja nak tidoq
jemm ! ::


:: nanti beli kat b dua biji nahh ::


:: konon konon nak jambu ja
choihh ::


skype ! skype ! skype !
yang tu ja laa penghubung kami
yang jauh bule rasa dekat sangat
kadang kadang sampai tetido depan lappy
masing masing cuba jaga hubungan ni
ta larat macam mana pon
kami tetap akan contact
sat pon jadi laa

26 julai yang lepas baru genap 3 bulan kami bersama
dah macam macam masalah saya kena hadap
dalam 3 bulan tu jugak ada beberapa kali berpisah
tapi sebab sayangkan encik chenta
saya cuba terima encik chenta balik
saya harap encik chenta ta kecewakan saya lagi
memang la saya cakap ta sayang masa bergaduh
tapi dalam hati saya ja yang taw
saya ingat segala pengorbanan encik chenta untuk saya
sebab tu saya slow slow dapat maafkan encik chenta
saya cuba tempatkan diri saya di tempat encik chenta
mesti ada sebab encik chenta buad macam tu
manusia ta sempurna . selalu buad silap
macam tu jugak saya

malam ni encik chenta nak balik kedah
esok pagi encik chenta akan jumpa muka saya dulu kat shahab
yeay ! harus laa muka saya dulu
sebab encik chenta sayang saya . ngee
tapi tatau nak pi mana lahh
berkelah pon best jugak kann



* psst ! harap encik chenta selamat sampai
amin

: )



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)