Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, July 30, 2011

perlis jadi ceria bila kami pi sana



haritu saya share cita pasal penang kann
kali ni pasal perlis lak
bila dah dapat future husband yang kaki jalan jugak
memang saya nak berjalan saja la jawabnya
teringin nak pi pulau pulau
biaq la nak hitam pon . ta kesah sangat
beli sunburn , abeh cita

saya memang suka berjalan jauh lahh
dok dalam keta saja pon tapa aihh
janji jauh ! haha . pelik



:: lokasi - gua kelam
kalau depa ta pasang lampu , baru betol betol KELAM
kira kami bule lagi ambek pic tanpa flash
ta berapa nak kelam laa tu kann
ngeee ::



:: love dis pic lah
control habes encik chenta saya ni ::



:: saya malas nak pegang 'dalam bulatan'
kebetulan encik chenta mintak nak pegang kann
lega baq hang . tayah saya pegang lagi
nanti kalau ta bawak , kena cop PENDATANG lak
kann haru . ngee ::



:: bukan salah ambek gambar
tapi saja ja nak berkempen
pakai lahh tali pinggang keselamatan
TIPU ! haha . ta reti nak bajet camera sebenarnya ! ::



:: hehe . ni baru betol
cukup satu bijik muka saya
kalau muka ada dua bijik memang out lah lagi satu ::



:: tambah lagi satu bijik . haha
tangan dah reti bajet
okey la tuu . tepuk tepuk
aisehh , mata encik chenta lak wat problem
mata ta tengok camera
tapi kalo dia betol betol tengok camera
sah sah kami dah masuk longkang
sebab dia tengah drive lahh . huhu ::


* * *


kami bukan buad buad sweet
kami cuba jadi diri kami
apa yang anda tengok dalam semua gambar
ini lahh kami dalam dunia realiti

love you
noor khairi ismail
~ <3 ~



* psst ! bila ada cinta manusia lagi ceria
wat keja pon semangat
sungguh !

: )



2 komen:

Shy g!rl story moory! said...

mmg sweet kaka nuown..
hope eppy slalu bersamanya=)

nuown said...

amin . ngee . tengs gurl : )

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)