Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, July 31, 2011

air mata banyak sangat , saja nak membazir



ya allah
patut kahh saya keluarkan perkataan macam tu semalam
saya ta pernah lagi marah orang camtu
rasa macam maruah diri letak dalam lubang jamban
sumpah saya rasa malu dengan semua orang

saya ta pernah nak buruk buruk kan dia
dia da banyak wat salah
cuba tengok entry sebelum sebelum ni
ada ta saya cerita apa salah dia
saya rasa tada lansung
buad apa nak aibkan orang
dia buad salah , dia terima hukuman dia
ta payah nak jaja cerita

saya dah banyak menangis sebab dia
hati saya dah lali
saya ta larat nak marah
saya ta larat nak merajuk


otak :
' kenapa aku masih dengan dia
sedangkan aku taw apa dia wat belakang aku '

hati :
' sebab rasa sayang tu masih ada '


jauh sudut hati
saya teringin nak tengok dia berubah
saya taw benda ni taley nak paksa
buad apa depan depan belakon macam dah berubah
tapi belakang still perangai macam dulu
insyallah
kalau dia bukan dengan saya lagi
saya tetap happy kalau dia berubah bila dah dengan orang lain

saya setia dengan dia
ada yang datang dengan rupa kacak
duet tebal tebal
tapi saya tetap pandang dia yang tada apa

tapi bila dah selalu kecewa
hati mana yang bule tahan
hmm



* psst ! air mata bergenang masa post entry ni

:' |



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)